21 Ocak 2014 Salı

Evlenince nerede yaşıcaz (= ?

Şimdi  evlenince nerede yaşayacağız muhabbetleri kafamda o kadar dönüp duruyor ki..
Bu yıl Antalya'ya gittik çoook sıcak olmasının yanında bize yaşanabilir alan olarak gözüktü..Sevgilim,devlet memurluğu sınavına girecek ve Antalyayıda yazabileceğini söyledi.. Ben sıcağı severim ama aşırısınıda Antalyada gördüm..Sevgilim kansız olduğu için normal şartlarda bile üşüyen adam bu yıl Antalyada çoook sıcak çook sıcak diyor..
Şimdi yorumları falanda okuyorum netten kimisi güzel yaşanabilir diyor kimisi yaşanmaz diyor..
Belkide yaşamadan bilemeyiz..
İstanbuldan uzakta bir hayat kurma amacındayız bizde..Ama bir yandan düşünüyorum da İstanbul gibi büyük bir şehir yazı kışı güzel olan bir şehiri nasıl bırakıp gidicez.. herşeyden önemlisi her ikimizin ailesi de burada onlardan uzak nasıl duracağız..
Ama ben yinede sakin sessiz maliyeti daha küçük olabilecek bir yerde yaşayabileceğimi düşünüyorum..
Evliliklerin çoğu maddiyat yüzünden bitiyor.. bende sırf borcum harcım olduğu için çalışmak istemiyorum kendi isteğimle çalışmak istiyorum.. işin maddi kısmı girince işte İstanbulda yaşamak çok zor..İyi bir yerde oturmanın kira fiyatını söylemeye gerek yok ama daha gelişmemiş yerlerde bile kiralar 700-800 tl..Elektrik , su , doğalgaz,telefon, internet v.s.300 tl..ee mutfak masrafınıda katarsan minimun 1400 tlyi gözden çıkarmak gerekiyor..Ee antalyada baktığımda kiralar 300-400-500 tl , pazarda hem taze hemde uygun fiyatlarla (20tlye sebzesinden meyvesına kadar birçok şey alabiliyormuşsun),ısınma problemi zaten yok internet,su,klima 200 tl desek..mutfakta 200-300 desek(kaba tabirle) neydeyse yarı yarıya düşüyor fiyat.. ee bu durumda Antalya daha mantıklı oluyor...
Bakalım kısmet işi diyelim öncelikle sevgilim 1 ay 9 gün sonra askere teslim olsun gelsin sonrasını artık bakacağız..
Asker Sonrasında nede olsa beni gelip isticek Aşkım (= dimii?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share