1 Temmuz 2014 Salı

Sevgilinin evine ziyaret ve Canpark AVM

       


         11 Ayın Sultanı Mübarek Ramazan ayı Hoşgeldi.Herkese Hayırlı Ramazanlar oruç tutanlara Allahtan güç , kuvvet ve sabır diliyorum.Allah izin verir , sağlığım sıhhatim yerinde olur da bende oruç tutmaya devam ederim.

         Mübarek Ramazan ayında bende Blog yazarken - en azından yemek blogu tarzında şeyler paylaşırken - dikkatli olacağımdan hiç şüpheniz olmasın.  Yemekle ilgili yazdığım blogları iftar sonrasında paylaşmayı düşünüyorum.Şimdiden anlayışınız için teşekkür eder , bir kusurum olursa affetmeniz dileğiyle.

       Sevgilimin , 1 yıl önce taşındıkları evlerine benim çalışmam , sevgilimin çalışması, yaz tatili , askerliği derken gidebilme fırsatım hiç olmamıştı.Yıllık izin programı yazmıştım şu ana kadar istinasız ilerledim. 17 Haziran Salı günü için aklımda müstakbel kayınvalideme kahvaltıya gitmek vardı . Nitekim dediğim tarihte de gittim :)


Sabah kalkıp bir güzel hazırlandım, saat 09.30'u geçiyordum evden çıktım , minibüse bindim 15 dakika sonra Ümraniyedeydim. İndiğim yerde Güllüoğlu vardı ee kahvaltıya gidiyordum elim boş gidemezdim. Bu arada Sevgilim hala uyanmamıştı :) Bir yandan onu uyandırmakla uğraşıyorum bir yandan da ne alsam acaba diye düşünüyordum. Allahtan evlerini biliyordum ama olsun gene de " ben geldimmmm" diye gidilmezdi. Neyse ben Güllüoğluna girdim baktım poğaça falan kalmamış bende 3 tane simit aldım. Oradan çıktım hemen karşısında Özlem Börek vardı oraya uğradım neyse ki poğaça vardı 3 tane poğaça 1 tane de zeytinli açma aldım.Evin yolunu tuttum. Sevgilimi aradım,"alooo" diye bir ses " aşkım geliyorum ben uyan " dedim. Sevgilim" tamam tamam gel hadi " dedi. O heyecanlı ben heyecanlı :)

 

Sevgilim beni kapıda karşıladı.Sevgi Teyze mutfaktaymış bende içeri girdim önce Sevgilim " hoşgeldin " dedi çaktırmadan sarıldık :) sonra mutfağa geçtim " hoşgeldin kızım,kusura bakma kapıda karşılayamadım" dedi. bende " önemli değil yardım edebileceğim birşey varsa yardım edebilirim " dedim."yok kızım sen otur"dedi bizde Sevgilimle salonda oturduk."Yağmurrr" diye bir ses mutfaktan yükseliyor. Mutfağa gittiğimde " şunları masaya götürebilirmisin kızım" dedi " bende "tabiikide"dedim.Soframıza , domates,salatalık,patates kızartması,peynir,zeytin,menemen, simit, poğaça ve ekmekler yerini aldı üzerine sıcacık çaylarda masada yerini aldı.Şimdi ben menemeni sevmiyorum,daha doğrusu hani zorunda kalmadığım sürece yemem.Şimdi yemezsemde ayıp olacaktı kadın o kadar yapmış,üstüne üstlük biberde var.Sevgi Teyze mutfağa gidiyor ben biberleri çaktırmadan Serhatın tabağına atıyordum.Hep beraber hem yemek yedik hem sohbet ettik hemde TRT - 1 de eski bölümleri yayınlanan "Beni Böyle Sev"'i izledik.
Sohbet muhabbet derken saat 13.00'a geliyordu. Sevgilim hazırlanmaya başlamıştı bende Sevgi Teyzeye yardım ediyordum.Sevgilim " hadi Aşkım çıkalım " dedi.Bende Sevgi Teyzeyi öptüm,teşekkür ettim.Çıktık.Havada bayağı bir sıcaktı,Allah dışarda çalışan insanlara yardım etsin.

Ümraniye de yeni açılmış olan Canpark AVM'ye gittik. Bir çok bilindik mağaza var; C&A ,Kiğılı,Koton,Defacto,Mavi v.s. İç dizaynı konusunda pek birşey diyemiyorum da dış dizaynını beğendim.Farklı olmuş.
Eee artık yaz geldi yeni ciciler almak lazımdı :) Sevgilime gömlek aldık , bana da spor capri şortlardan..Daha doğrusu ben sepetime 4-5 parça ürün koydum Sevgilim " tüm mağazayı al istersen aşkım " dedikten sonra utandım da sepetime attıklarımı denedim onda da içime sinen Şort oldu.Bana kalsa ben daha sepetime ekleyecektim :) Neyse Alışveriş merkezini bayağı bir dolandık.Hem yorulduk hemde dışarı çıkmaya gözümüz yemiyordu.İçerisi soğuktu.Düşündük nereye gidelim falan diye , bu sıcakta bizi ferahlatabilecek tek şey Dondurma yemek olacaktı.


Mado ' ya gittik . Madonun dondurması gerçekten çok güzel,çok farklı bir lezzeti var.Sevgilim Milkshake siparişi verdi.Ben ise Külahta Çikolata,Karamel dondurmayı bir güzel mideye indirdim.Valla çokta iyi geldi açıkcası,insan ferahlıyor..

Bir güzel günün daha sonuna geldik.Sevgilimle geçirdiğim her gün benim için en güzel gündür.

Saygılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share