3 Temmuz 2014 Perşembe

Sevgili Günlükcüm / 14

o3.o7.2o14 / Perşembe

Sevgili Günlükcüm ,

1 haftalık yıllık izni bitirdikten sonra işe adapte olmak biraz zor oldu :)Allah nasip ederse ve bir aksilik çıkmazsa 1.5 ay sonra 15 günlük iznimi kullanıp,denizin,kumun,güneşin tadını çıkaracağım.Mevcut bir tatil planımız yok.Serhatımla , Teyzemlerin yanına İskenderun/Arsuz'a gideceğiz. Ama kesinliği olmadığı için şu an bu konu hakkında çok detaylı bilgiler veremeyeceğim :)

Yıllık iznim süresinde planladığım organizasyonların bir çoğunu gerçekleştirdim diyebilirim.Önceki yazıları okumak için ;


1)Anadolu Kavağı TIK TIK

2)Büyükada TIK TIK
3)Sevgiliye Ev Ziyareti ve Canpark AVM TIK TIK

Geri kalan günlerde neler yaptım onları da kısa bir özet olarak geçelim.


18 Haziran Çarşamba günü uzun süredir görüşmediğim Baba tarafından büyük kuzenim ile görüştüm. Ailevi durumlar olduğu için buraları geçiyorum :) Saat 17.00 gibi işim bitti. Taa Kartaldan Çengelköye gelmek hiç kolay değildi :) Kartal Metrosuna ilk defa bindim,yarım saatte Kadıköydeydim bunda sıkıntı yok.Ama Kadıköyden Çengelköy'e gitmek ölüm ölüm..Bir de hava sıcak,otobüsün içi daha da sıcak,iş çıkışı olduğu için trafik kilit off off bu İstanbul iyi hoş güzel de şu trafik derdi olmasa 10 numara 5 yıldız olacak. Otobüsle Altunizade'den Beylerbeyine bağlanıp oradan Çengelköy merkeze çıkabildik :) Bu arada otobüste İş arkadaşım Nuraycığımın eşi Ömer abiylede karşılaştık.Sohbet muhabbet derken yol en azından biraz daha kısaldı gözümde :)





Çengelköy merkezde indim ve Sevgilimle buluştuk :) Beraber Durak Büfeye gittik.Teras katına çıktık, sağımda Boğaz manzarası , karşımda Hayatımın Aşkı. Bir yandan çay içiyor bir yandan tavla oynuyorduk. Huzurluydum,mutluydum.Hatta " çalışmamak ne güzel ya "dediğimde oluyordu :) Çalışmasan da Hayatını yaşayamadıktan sonra hiçbir anlamı yok. Ya Zengin olman lazım yada Baba parası yiyor olman lazım :) Hem çalışmaya isyan etsemde en azından kendi paranı kazanmak kadar güzel birşey yok.Boş duranı Allah sevmezmiş.




20 Haziran Cuma günü aman Allahım sabah kalktığımda bir boğaz ağrısı bir burun tıkanıklığı grip olmuştum Arkadaşıma ev ziyaretine gidecektik ama dışarı çıkacak hiç mi hiç halim yoktu. O gün sevgilim bize gelmişti ve beraber 300 Spartalı'yı izledik. Valla hastalıktan mıdır nedir bilinmez izlediğimden hiçbirşey anlamadım :) Cumartesi ve Pazar günü Sevgilimin dj'lik işleri olduğundan haftasonu görüşemedik.





21 Haziran Cumartesi günü Sevgili Bady'm Nuray'ın doğumgünüydü. Sabah uyandığımda güzel bir mesaj yazıp yolladım cevabı geldikten sonra da bana " bugün işin yoksa öğle arasına buraya gelsene " dedi. Düne göre daha iyiydim hastalıktan kurtulmuştum en azından.Şimdi bir yanım gitmek istiyor en azından Nurayları görürürüm öğle arasında beraber oluruz diye düşündüm bir yanımda gitmek istemiyor zaten 2 gün sonra mesaiye başlayacaktım :) Ama en son gitmeye karar verdim.Saat 12.30'a doğru evden çıktım 10 dakikada gittim. Ayy çalışmadan da buraya gelmek kötüydü be =D Bizimkilerin çıkmasına biraz daha vardı bende şirketin karşısına daha yeni açılan Aslı Börek ' e gittim. Bizimkileri beklerken bir sütlü nescafe söyledim. Baktım bizim kızlar cümbür cemaat geliyorlar. Yemek araları 45 dakika olduğu için o kısa zamanda çok şey paylaştık diyebilirim :) Konuşmalar birikmiş. Kızlardan Nilüfer beni kenara çekti " ben şimdi Nuray için pasta almaya gidiyorum,sende şirkete gel, kutlayalım öyle git" dedi.Bende eh Nuray için değer dedim gittim Şirkete.Nurayda "sen niye geliyorsun " dedi bende " Bir lavaboya gitmem gerekiyor da" =D aklıma başka yalanda gelmedi.


                                    


Şirket içine girdim Sevgili takım liderim " oo Yağmur hanım ne işiniz var burda " dedi ben " çok yoğunmuş geldim" dedim "senin böyle iş kolik olduğunu bilmiyordum " dedi " bende" Nuray'ın doğumgününü kutlıcakmışsınız o yüzden geldim"dedim..Biraz da havadan sudan konuştuk. Nilüfer pastayı toplantı odasına bırakmış,ben gittim pastayı hazırladım.Mumları yaktım.Takım liderimizin masasına doğru taşıdım,bir yandan da Nilüfer'e "Nurayı çağır,Nurayı çağır" diye söyleniyordum.Nuray gelene kadar maytaplar söndü ama biz hep bir ağızdan " İyi ki doğdun Nuray" demeye başladık :) Nuray gerçekten de hiç anlamamış :)




Eve geldiğimde saat 15.00'ı geçiyordu bir de hava kapadı resmen yağmur yağdı yağacaktı. Zaten Avrupa yakasında yağıyordu eve gittiğim yol biraz tepe olduğu için karşıya doğru baktığımda Kara bulutların toplandığını hatta şimşek bile çaktığını görüyordum. Dua ediyordum" Allahım eve gidene kadar buraya da yağmasın " diye. Yaz ayındayız ama şu son zamanlarda çok fazla yağmur yağıyor. Bir keresinde öyle bir bastırmıştı ki hemde  tam iş çıkışında,şemsiyede yoktu yanımda ee 15 dakikalık yürüme mesafem vardı eve gittiğimde ıslanmayan tek yerim saçımdı oda arkadaşımın şal'ını almıştım da kafama örtmüştüm. Bu yüzden depar atarak eve yürüyordum neyse ki Allah dualarımı kabul etti de Yağmur yağmadı. Sevgilimde Sarıyer Emirgan Korusunda Dj'lik yapıyordu. Fena Yağmur yağıyor diyordu. Düğün sahipleri kimbilir ne kadar üzülmüştür, yazık ya..


                                   


        Koca kız oldum ve hayatımda ilk defa hazır çorba dışında kendi ellerimle Mercimek çorbası yaptım :) Valla tadı, tuzu yerindeydi ya bende şaşırdım. Demek ki el lezzeti konusunda Annem'e benzemişim. El lezzeti var da , işte evde her zaman için sürekli yemeğim hazır olduğu için ben bu mutfak konusuna pek girmiyorum :) Ama iş başa düşünce nasılda yapılıyormuş onu anladım. Bir de benim yaptığım yemekler ya tuzsuz yada tuzlu oluyor o kıvamı oturtturamıyorum nedeni ise Tuz ne kadar zararlı olsa da (ki Kalbe ve Tansiyona çok büyük zararı var) ben çok seviyorum. Bu yüzden benim yediğim tuz oranı ile Annemin yediği tuz oranı farklı olduğundan Anneme göre yaptıklarım tuzlu, bana göre normal geliyor. Bu yüzden artık yapabildiğim yemekleri yaparken az tuz koyucam,ne de olsa tuz sonradan atılabilir.Ama tuzlu olunca sonradan tuz'u çıkaramayız.Eee şimdi bir de daha yeni yeni yemek yapmaya başladım sayılır.İlla ki zaman geçtikce tecrübe kazana kazana herşeyi göz kararı yapabilirim :)


                                                                 Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share