25 Kasım 2015 Çarşamba

Hangi Filmi İzledim ? "Senden Bana Kalan"



Bir ömrü bir aşka sığdırabilir misiniz ?

Filmin Konusu: Çocukluğunda annesiz ve babasız kalan Özgür, dedesinin mirası sayesinde şımarık ve zengin büyümüştür.Hayatının geri kalan kısmını da bu şekilde geçireceğini düşünmektedir fakat 18 yaşına bastığı zaman işler değişmiştir.Zengin bir hayat sürmek için dedesinin vasiyetnamesinde ki bir şartı kabul etmek zorundadır : İstanbul'dan Çanakkale'nin Adatepe köyüne gidecek ve burada bir yıl geçirecektir. Kabul etmemesi durumunda mirasın sadece ufacık bir kısmına sahip olacak geri kalan miras ise hayır kurumuna bağışlanacaktır..Mirastan yararlanmak isteyen Özgür , Adatepede ki hayatında ilk başlarda zorlansa da sonrasında işler hiç beklediği bir şekilde gelişmiştir..

Filmin Oyuncuları:  Neslihan Atagül ( Elif ) , Ekin Koç (Özgür) ,  Zeynep Kankonde(Saliha),Wilma Elles (Emma)

Benim film hakkında ki yorumum: Öncelikle belirtmeliyim ki bu filmi tek başıma izledim :) Normalde Nişanlıcığımla izlerdik hep filmleri ama onun o gün işi olduğundan bende evde kös kös oturmaktan sıkıldığımdan , Kocan Kadar Konuş filminin fragmanında gördüğüm, gitmek isteyipte gidemediğim Senden Bana Kalan'ı izleyeyim dedim.Neslihan Atagül'ün oyunculuğunu beğeniyorum (her ne kadar kendisini beğenmesem de) gerçekten başarılı, yetenekli bu filmde de kendini bir hayli fazla göstermiş diyebilirim.Ekin koç'un şimdiler de oynadığı Muhteşem Yüzyıl Kösem de ki oyunculuğunu pek beğenemedim bu çocuk böyle serseri,zengin falan bu tarz rolleri çok iyi kıvırıyor tıp ki bu filmde olduğu gibi..
Abdullah Oğuz'un yönetmiş olduğu film Dram içeriklidir. Ekin Koç'un ilk köye gittiğinde ki bazı yerleri güldürse de filmin sonu çok acıklı bitiyor. Bir de en sonunda "Ölünce sevemezsem seni " çalınca insanın ağlamayacağı varsa da istem dışı ağlayıveriyor. Zaten çok duygusalım hemen hemen herşeye ağlıyorum bu filmi izleyince de her ne kadar " ağlamayacağım " desem de yine ağlayıverdim..
Film Kore filmi olan " Bir Milyonerin İlk aşkı"ndan alıntı olmuş. Bazı filmler vardır alıntı olsa da Türkiyede ki uyarlaması güzel olmaz ama ben bunu beğendim.Zengin bile olsan " aşk " herşeye bedel..

Kısacası "bu aralar biraz ağlayasım var "diyorsanız kesinlikle izleyin dedim.Tavsiye ederim.

Saygılar..

15 yorum:

  1. ayyy bu film burda çekildi ben bu filme bayılarak izledim tabi ağladım da çok güzel bir film çok harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim . Çekildiği zamanı da görmek isterdim :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Harika bir filmdi yaaa aglaya aglaya bi hal olmustum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende pek bir ağladım..Bence güzel bir dram dizisi olmuş :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Ben günümüz komedi filmlerimizi pek sevemiyorum ama bu tarzda iyi işler çıkıyor Allah'tan.Bu kızın oyunculuğunu da pek severim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım kesinlikle öyle dram filmlerin de , dram dizilerin de iyiyiz bizim Türk insanı da zaten drama bayıldığı için :)

      Sil
  4. Güzel filme benziyor, listeme aldım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bu filmin Kore versiyonu da var o da çok güzel senaryo da hemen hemen aynı :) Bir Milyonerin İlk Aşkı ismiyle bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore olanını evet biliyorum oda güzeldi ama bizimkiler de güzel yapmış :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. Aaa acıklı olmasın bu aralar gülmek istiyorum ;)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gülmeye ihtiyacınız varsa izlemeyin derim :) komedi iyidir..
      Sevgiler..

      Sil
  7. Filmi merak ettim şimdi ama ben bu kızı hiç sevmem yahu :))) Yinede içinde bulunduğumuz ayın verdiği hüzün ve melankolik havasında izlenir sanırım, fikir ve görüşleriniz için ayrıca teşekkürler, sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kızın oyunculuğunu beğeniyorum da kendisini bende pek beğenmiyorum :) ama güzel film. Bu havalar da yapacak başka birşey de olmuyor.
      Sevgiler..

      Sil

Share