23 Kasım 2015 Pazartesi

Afzelia Restaurant & Cafe / Koşuyolu

14 Kasım Cumartesi günü hava pek güzeldi. Ne çok soğuk ne çok sıcak. En azından güneşin yakıcılığı vardı ve bu da beni pek memnun ediyordu :) Nişanlımla sözleştik.Bir dönem sürekli gittiğimiz ama son 1-1.5 senedir gidemediğimiz Afzelia Restaurant & Cafe'ye gittik.

Koşuyolu ; Anadolu yakasında Kadıköy ilçesinde bağlıdır. İstanbul'un nezih yerlerinden biridir.Artık gittikçe kalabalıklaşıyor o eski sakin havası kalmadı ama yine de İstanbul'da oturulacak yerlerin başında geliyor diyebilirim.


Bulanık çektim malum motorun üstündeydim bir de dönüş yoluna geçmiştik normalde saat 15.30 da gitmiştik.


Açıkcası birşeyler içmeye gitmiştik. Kapıdan içeri girdiğim de bir tane kızın sufle yediğini gördüm ay canım pek bir çekti anlatamam.


Bende Serhata döndüm " Aşkım ben sufle yicem sende bak Muzlu Rulo pasta var ondan ye " dedim :) Kanına girdim anlayacağınız. Serhat yanına Nescafe söyledi. Ben Sufle biraz ağır geleceği için çay söyledim.


Suflem gelmişti. Yanında da dondurma pek muallaktaydım dondurma yeme konusunda kasımın ortasında ilk defa dondurma yiyecektim. Ama dayanamadım yedim. Güzeldi lezzetliydi. Olur da yolunuz düşerse suflenin tadına bakmanızı öneririm :)


 Bir kaç katlı bir yer. Yani iş yemekleri falan da yenilebilir. Biz giriş kısmında açık alan da oturduk. Isıtma sistemi iyi hoşta tepeden ısıtma olunca insanın beynine beynine işliyor sıcak :) 


Kış dönemi için arka bahçesi kapalıydı. Ama yazın gerçekten çok güzel oluyor. Bir de gerçekten çok gürültülü bir ortam değil. Gencisinden yaşlısına bir çok kişi geliyor ama öyle yüksek sesli bir gürültü duymuyorsunuz.

Sufle , Muzlu Rulo Pasta, Nescafe , 3 tane çay 'a 39.50 TL verdik. 
Yemek kartları  (sodexo , multinet ) geçmektedir. Bunu da dip not olarak ekleyeyim .

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share