19 Aralık 2017 Salı

Biraz daha rahatlamak..!

Çoğu zaman fark ediyorum ki hep çarşamba günleri post yazıyorum , çarşamba günleri diğer günlere göre daha az işim olduğu için olabilir ama baktım şimdi de vaktim var hemen yazayım dedim ☺

Çarşamba günleri çamaşır günüm ,  fix her çarşamba renklileri atıyorum Serhat evde olduğundan ona söylüyorum , o makineyi çalıştırıyor ben eve geldiğimde bitmeye yakın oluyor yemek ye , etrafı toparla derken çamaşırlar bitiyor bende hemen asıyorum . Serhat şu an çalışmadığı için masayı falan da hazırlıyor , ben mutfaktayken yardımcı olmaya çalışıyor (çalışınca bunların hiç birini yapmıyordu ) en azından bana vakit kalıyor zaten en iyi ihtimalle evde geçirdiğim zaman (saat 18:30'da eve girdiğimi var sayarsak ) 3.30 - 4 saat bu sürede . yemek, çamaşırlar,duş derken oturman ve yatman arasında 2 saat oluyor . 22:00-22:30 arasında ben yatağa giriyorum uyumam 23:00'ı geçiyor..Valla ay sonunu iple çekiyorum malum yeni yıl ve Pazartesiyle beraber üç gün izin yapacağım Allah'ın izniyle :)



Bu kurabiyeleri de dün dağıttılar içinde 4 tane kurabiye var tatlı-tuzlu , kavanozun kenarlarına da içindeki kurabiyeler hakkında bilgi yazılı. Çok ciciş değil mi :) ?
Hani bahsetmiştim ya çağrı yoğunluğundan bana 200 düşerken onlara 100 bile düşmüyor diye dün beraber çalıştığım abla onu ayarlattı şimdi hepimize ortak düşüyor çok şükür bin şükür diyorum.Ay sonuda yaklaşıyor, malum muhasebe işleri var, çıldırırdım yoksa iyi oldu zaten abla da diyor" bu hak yemek , ilerde rapor çekecekler sen almışsın 250 biz almışız 100 olmaz , hem artık üç kişiyiz çağrı kaçmaması lazım " diyor. Yani kısacası abla sayesinde düzeldi diyebilirim ee doğru olan da bu. Daha yeniyim ve hala bilmediğim sorduğum o kadar şey var ki onun üstüne bu kadar yoğun hat saçma. Bakalım şimdilik deneyeceğiz ne aşamada olacak.Ama sorarsanız rahatladım , mutluyum da. Bana dokunmasalar ben böyle yürür giderim.
Servisten de bahsetmiştim , akşam dönüş servisim değişmişti daha doğrusu biz sabahları farklı servisle gidip akşamları farklı servisle dönüyorduk , sonra servisi böldüler ve biz sabah gittiğimiz servisle akşam da dönmeye başladık en son geçen gün saat 19:00'da indim moralim çok bozuldu bende dünden itibaren akşamları , ilk başladığım servisle dönmeye başladım arada en az 15-20 dakika fark ediyor ,  evet kendi servisime binsem evimin bir üst sokağında bırakacak inip yürümem 2 dakikamı alacak (artık sabahları da bir üst sokaktan biniyorum , evden çıkıp yürümem 2 dakikamı alıyor, eskiden ana caddeden alıyordu şimdi aralara girdiği için bir üst sokağımdan alıyor) ama benim için önemli olan zaman , diğer yerde inip yürümem , hani bakkala falan uğramazsam en fazla 7 dakika mı alır oda en fazla. İnşallah o servisin güzergahını değiştirmezler de bende onla dönerim.

Perşembe iş yerinin PSM 'de eğlencesi var , pek gitmeye niyetli değilim kimseyi tanımıyorum santralde çalışan arkadaşlarda gitmeyecek diye biliyorum , bir eski çalıştığım yerden tanıdığım bir arkadaş var arada onla ve onun arkadaşlarıyla öğlen yemeğine gidiyoruz bilmiyorum çokta aman aman ünlü bir isim de çıkmayacak , belki gider bir ortamı görür çıkarım , PSM'yi hep merak ediyordum gidip yarım saat bir saat falan takılıp oradan eve giderim yada bilmiyorum hiç gitmem , kafam biraz karışık.
 
Serhat işsiz kalmasına rağmen , ben yine ev bakıyorum , evde rutubetten geceleri nefes alamıyoruz  bir de kombiyi açmamıza rağmen hala üşüyoruz ev soğuk artık tahammülüm kalmadı diyebilirim. Pazar günü gittik bir ev bulmuştum bizim eve çok yakın ama ev çok küçük ya. İnanılmaz küçük internette 75m2 diyor ama evin içi oluyor sana 60m2 benim şu an oturduğum evin neti 100 m2 eşyalar da zamanında ona göre alındı tabii. Aslında kiracı adamız ne gerek vardı değil mi bu kadar eşyaya ? Ama iş işten geçti yapacak bir şey yok ya onları satıp yenisini alacağım yada sığdırdıklarımı sığdıracağım gerisini geçici olarak birine vereceğim. Serhat çalışsa kotayı biraz daha yüksek tutacağım ama şu an çalışmıyor ve bende en fazla 1200’e ev bakıyorum maalesef bulamıyorum bizim buralarda evler 1400’den aşağı değil , benim oturduğum muhitte en azından öyle. Bende yine bu civarlarda oturmak istiyorum. Hayırlısıyla güzel bir ev çıkar inşallah karşıma. Amin..! 
Saygılar..

8 yorum:

  1. 1.400 neredeyse askeri ücret ya
    Ne kadar pahalı bu evler
    Devletin bence bu kiralara filan da bir sınır koyması ve her şehri düzenlemesi gerekiyor
    Tek başına çalışıp geçinmekte çok zor
    Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bir sınır olmalı bir de büyük evler olur anlarım küçücük evlere 1400 istiyorlar .
      Her ne kadar işsizlik maaşı alacak olsa da eşim , anca yetecek sonuçta aldığı maaşın yarısı kadar alacak bakalım hayırlısı bekliyoruz :)

      Sil
  2. Ev fiyatlarının önlenemez yükselişi insafa gelin artık dedirtiyor.
    Maaşların üzerine çıkan ev fiyatlarına bir sınırın konulması gerekiyor, umarım yakın zamanda bir düzenlemeyle bu soruna çözüm bulunur.
    İnşallah yakın zamanda istediğiniz fiyatta bir ev bulabilirsiniz. Kolaylıklar dileklerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle fiyatlar uçup gitmiş durumda bir metro yapılıyor , ev resmen dökülüyor ona bile deli fiyat veriyorlar anlamadım gitti . Bir de kentsel dönüşüm oluyor insanlar evlerini 1 senelik bırakıp gidiyor başka yerlere bu sayede ev fiyatları da iyice yükseliyor . Umarım tez zamanda güzel bi ev bulurum :)

      Sil
  3. bence o eğlenceye git, kendine daha fazla zaman ayır, eskiden ben de 10 dedin mi uyurdum; ama insan isteyince az uyumaya alışıyor, o sürede bir şeyler yap, evler istanbulda pahalı malesef :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlence konusunda kararsızım , daha iş çıkış saati de belli değil erken mi çıkaracaklar onu da bilmiyorum bir de bunun dönüşünü düşünüyorum :/ kararsızım bakalım yarın olsun da . Maalesef öyle fiyatlar uçup gitmiş adam akıllı sağlam bi ev bulamıyorum bulduklarım ya çok pahalı ya çok küçük. Kendi evim de sıkıntı olmasa oturacağım durduğum yerde ama maalesef sıkıntılı bi ev . Serhatın da şu an için çalışmaması da cabası . Bakalım hayırlısını diliyorum :)

      Sil
  4. Allah yardımcınız olsun. İstanbul'da çoğu yerde artık kiralar böyle maalesef. Tek kişinin çalışması yetmiyor artık. İnşallah eşiniz de hayırlısıyla güzel bir iş bulur. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah :)
      İstanbul şartlarında geçim derdi bayağı zor ama buna da şükür diyorum çok şükür bir şekilde geçinebiliyoruz :) Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah .

      Sil

Share