22 Mayıs 2017 Pazartesi

İlk iş gününden günaydınlar..!



Evet sonunda çalışmaya başladım aman öyle olsun aman böyle olsun diye diye kafama yatan bir iş buldum ama şimdilik  

Şimdilik diyorum çünkü bu çalışacağım yerde sadece bir hafta çalışacağım hafta sonu ve önümüzdeki hafta pazartesi , salı izinli olup çarşamba günü yeni açılan bir firmaya danışma-sekreter olarak işe başlayacağım Allah nasip ederse tabii.

Buranın çalışma saatleri 09:00-18:00 geçen iş görüşmesinden döndüğümde eve 1 saat olmadan vardım ki burası yeni sahranın az ilerisi yani bildiğiniz E-5 yolu işten dönüşte belli bir yere kadar yürüdüm sonra yolun sonuna geldim ne ileri gidebiliyorum ne geri ne yapacağımı şaşırdım ki baktım sağdan insanlar yürüyor oraya doğru gittim dank önüme Ümraniye minibüsleri çıktı   20 dakika da gittim ara sokaktan gittiğim için trafik falan çekmedim.

Şimdi diğer çalışacağım yerde ya çalışma saatleri 08:30 - 17.00 olacak (ki bu benim için daha avantajlı) yada burası gibi 09:00-18:00 arası olacak , hafta sonu yok, resmi tatiller ve bayramlarda izinlisin benim için tek kötü yanı iki vesait gidip gelmem o kadar..Bakalım bugün eve kaçta varacağım detayları daha sonra bildireceğim şimdilik görüşmek üzere  

Saygılar..

6 yorum:

  1. Hayırlı olsun inşallah. İnsan herşeye alışıyor ama ulaşıma ben alışamadım bir türlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o sıkıntı gerçi ben evden çıktım işe geldim 40 45 dk da . Yine de vesait durumları sıkıntı :)
      İnşallah hayırlısı olur . Sevgiler ..

      Sil
  2. Canım bnmmm hayırlı olsun. Yorumunu okudum ama nazar değmesin diye yayınlamadım sonrada benim yayın yanlışlıkla silindi. Hakkımızda hayırlısı ne ise o bizi bulsun bereketi ile. Çok öpüyorum seni. :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim hayırlısı olur inşallah bakalım deneyip göreceğiz :) bende çok öptüm seni ..

      Sil
  3. ulaşım en önemli şey kolaylıklar dilerim , ömrü yollarda geçen birisi olaraktan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 7 yıl 8 ay çalıştım ve bu sürenin sadece 2,5 senesini rahat geçirdim o kadar hele son zamanlarda şirketin Kurtköye taşınmasıyla benim sabrım kalmamıştı :) çok uzun sürmüyor aslında yol da ters , iki vesait olması sıkıntı . Hayırlısı olsun :)

      Sil

Share