7 Aralık 2015 Pazartesi

Çimen Pasta Cafe / Üsküdar

Daha önce ki bir post'umda burayla ilgili hani "bir geçerken uğrayalım hesabı yapmışım" kısaca bir bilgi vermişim. Ama o günden sonra çok değişiklik olmuş bunla ilgili biraz bilgi vereyim size.

21 Kasım Cumartesi günü Annemle birlikte Üsküdar'a yemek takımı bakmaya gitmiştik. Dolandık ettik yemek takımını aldık onu farklı bir postta yazacağım.Ardından baktık ki karınlar acıktı Çimen Pasta Cafe'ye gittik.

 Çimen Pasta Cafe ; Üsküdar Ahmediye'ye doğru çıkarken sağ da Hacıoğlu ,  Burger King var biraz ilerisinde kalıyor.


En üst katına geçtik. Eskiden sadece asansörden indiğiniz zaman sol tarafta açık alanı vardı şimdi ise sağ tarafına da yapmışlar hatta o kadar genişletmişler ki ben bile " burası bu kadar büyük müydü " dedim. Yani ne bileyim arkadaşlarla toplanmaca , aile yemekleri falan rahat yapılır o derece söyleyeyim..
Isıtma açısından da gayet iyi oturduğun yerde üşümüyorsun. Yalnız çok kalabalık oluyor onu söyleyeyim. Ki biz havanın bir öyle bir böyle olduğu bir zamanda gitmemize rağmen o kadar kalabalıksa yazın hiç düşünemiyorum :)

                              

Aslında acıkmıştık ama ne yememiz gerektiği konusunda  bir fikir edinemedik. Bir yandan açım bir yandan değilim yani ilginç bir mide çatışması yaşıyordum bizde en sonunda ortaya söyledik ;
Paçanga böreği , ızgara köfte ve soğan halkası. Annem asitli içecekler içmez ayranı da uykusu gelir diye içmedi. Yemeğin yanında çay içti , bende ayran.

Paçanga böreği güzeldi ve dolu doluydu zaten onu yiyince midenizin yarısı doymuş oluyor :)
Soğan halkalı da fena değildi. Izgara köfteye gelecek olursak yani köfteler sanki çok pişmemiş gibi geldi bana. Bu yüzden yerken pekte keyif almadım yalan yok :)


Yemek sonrası da annemle birlikte birer çay daha içtik ama tatlı yiyemedik.. Zaten bir hayli fazla doymuştum.
Yalnız size tavsiye edeceğim tek şey buraya geldiğiniz de ve eğer seviyorsanız muhakkak Ek'lerden yerin derim. Gerçekten çok ama çok güzel bir tadı var :)

Toplam 47 TL verdik. Yemek kartları da geçiyor haberiniz olsun .

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share