28 Eylül 2015 Pazartesi

Kadıköy Saray Muhallebicileri / Acıbadem

Yazacağım diğer postlara biraz ara verip Kurban Bayramında neler yaptığımı konaşalım..

 Ne yalan söyleyeyim 4 günlük Kurban Bayramını yedim bitirdim. O kadar dolu dolu geçti ki hiçbirşey anlamadım  :) Büyüklere ziyarete gidildi ( Nişanlıcığımın ailesi dahi ) , arkadaşlara yemeğe davet edildik , ben arkadaşlarımı eve çağırdım güzel bir özlem giderdik. Onlarla ilgili post yazmıyorum öyle kısa bir özet geçeyim dedim :)


25 Eylül Cuma günü ( Bayramın 2. günü ) Annem işten erken çıkıyordu. Bu sefer bir değişiklik yaptık evde duracağımıza gidip yemek yiyelim dedik. Hani daha önce de bir post yazmıştım.Anneler gününde gidelim demiştik Anneannemin rahatsızlığından gidememiştik. Yazın Ramazan bayramı sonrasında dışarda kahvaltıya gidelim demiştik." Ne gerek var " muhabbetiyle kahvaltı evde yapılmıştı. Bu sefer iptal miptal olmayacaktı herkes öğle yemeği için Kadıköy Saray Muhallebicileri'nde buluşacaktı. Hemen hemen herkese ortak nokta olabilecek Acıbadem şubesinde buluştuk.


 Acıbadem çok güzel yer bir kısmı Kadıköy'e , bir kısmı Üsküdar'a bağlı. Hem elit , hem gidilebilecek çok kafe ve restaurant'ı var. Ama biz arka bahçesi olduğu için rahat rahat takılırız , arayıp rezervasyon yaptırmamıza gerek yok , İstanbul zaten boştur dedik. Gerçekten de öyle İstanbul boştu. Anneannemler bizden önce gitmişlerdi bizde çok geçmeden yanlarındaydık.Arka bahçesinde garson olmadığı için açamadıklarını söylemişler. Aslında ilk başta açarız demişler sonradan açamadılara döndüler.Neyse bayram malum çalışan sayısı azdır diye ses çıkarmadık. Elif Teyzemlerin gelmesini bekledik. O sırada bir selfie yapalım dedik.


Elif Teyzemler geldiğinde ise dışarda ki masalar artık taşmıştı iki kişi ayrı oturacaktı "olur mu öyle şey " diyerekten hepimiz bu sefer içeri girdik. Bende sevmiyorum içerde oturmayı ama dışarısı da gerçekten bayağı bir sıcakmış..


Aramızda olmayan iki dayım , eşleri ve çocukları vardı. Şehirdışında oldukları için bize katılamadılar.


Karınlar iyice acıkmıştı. Herkes şunu mu yesem , bunu mu yesem derdindeydi. Annem son noktayı koydu ortaya karışık ızgara söyledi. İlk sefer de 4 tane söyledi yetmedi üzerine bir tane daha söyledi.Valla size birşey söyleyeyim mi gerçekten çok lezzetliydi. Öyle her yerde köfte , tavuk yenmez ama buradakinin lezzeti çok ayrıydı. Biraz pahalı ama hakkını veriyordu. Kaç tane yedim bilmiyorum ama silip süpürdük birşey kalmadı ortada. Bu taraflara yolunuz düşerse ve karnınız açsa yemenizi tavsiye ederim :)

Üzerine tatlı yemeye yer kalmadı. Hani bir zamanlar diyetteydim ya o diyette verdiğim 4 kilonun bir kilosunu kesin aldım.Ne yürüyebiliyordum ne yerimde durabiliyordum sadece çay içmeye yerim kalmıştı.Kimisi tatlı söyledi afiyetle de yedi ama ben eğer ki yeseydim kesin hastanelik olurdum.

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share