29 Temmuz 2015 Çarşamba

Didim Tatili / Part 2

17 Temmuz Cuma bugün Bayram'ın ilk günüydü.Sabah namazı için Serhat ve Ömer abi uyandılar. Benim o kadar uykum vardı ki gözümü açamıyordum.Serhat ne ara gitti ne ara geldi hiç hatırlamıyordum :) Uykusuzdum , yol yorgunluğunu atamamıştım, zaten çok sıcaktı cam pencere açık olduğu halde hiç bir rüzgar esmiyordu :) Nişanlıcığım geldiğinde " kalk kahvaltı hazır seni bekliyorlar " dedi bana . Bende " gerçekten mi yalan söyleme "dedim baktım aşağıdan da sesler geliyor indim aşağı ama nerdee Nuray koltukta " niye kalktın yağmur daha kahvaltı hazır değil " dedi. O hışımla sevdiceğimin yanına çıkacaktım uyandırmaya ama neyse uyusun o biraz daha , yolda da uyumadı zaten dedim.

Nuray'la Kahvaltıyı hazırlamaya başladık.Daha doğrusu Nuray'ın ablası Kadriye Abla herşeyi hazırlamıştı biz sadece masaya götürdük. Kadriye Abla sağolsun bir dakika yerinde durmadı. En ufak birşeyde bile , mesela tabakları mutfağa götürüyorum, " sen otur ben yaparım, misafirsin " diyordu. " Olmaz öyle şey lütfen " diyordum bende :) Ben Serhat'ı uyandıramadım iki üç kere yanına gittiğim halde ı ıhh uyanmadı en son Ömer abiyi gönderdim baktım sonrasında tıpış tıpış kahvaltı masasına geliyordu :)
Güzel bir kahvaltı ardından Türk Kahvesi , bayramlaşma faslı , derken öğlen olmuştu. Bu sefer bizim Bey'ler Cuma namazına gittiler..

Biz de o sırada Nuray'ların karşı komşusu Aylin ablaya gittik. Aylin abla , kızı Alara ve akrabaları Berfin vardı.. Aylin abla çok komik kadın inanın.. Konuşması ayrı , neşesi ayrı.. Kahvaltı masasına inerken bile kadın kolyesi , küpesiyle inmişti.Güzel bir sohbet muhabbetin ardından eve öğle yemeği için geldik. Yani alt tarafı bir kaç adım yürüdük :)

Nurcan Teyze , Nuray'ı aradı. "Bugün Akbük'e gelin burada denize gidelim akşam da yemeğe bende olursunuz " dedi.Biz öğle yemeğimizi yedik. Herkesin toparlanmasını beklerken Ecrin'le fotoğraf çektirdik. Benim telefonumda ki fotoğraflara bakıyordu minik kuzeni Damlayla ikimizin fotoğrafını görünce " beni niye çağırmadınız , bende gelirdim " diye ufak bir kıskançlık krizi yaşadığımızdan beraber fotoğraf çektik :) Alem kız ya. Beni bile kıskanıyor. Annesiyle Babasını hiç sormayın.

Evden çıktık Nurcan Teyzelerin evine doğru ilerledik. Yine 3 katlı olan şirin yazlığın teras katına çıktık. Muhteşem bir deniz manzarası vardı. Düşünsenize akşam burada olup saatlerce denizi seyretmenin vermiş olduğu keyfi..Yıldızlarda burada parıl parıl parlıyor.. Yazlığım olsun isterdim veya yazlık yerde yaşamak isterdim :) Bahçemde domates , salatalığım olsun ben onları her gün sulayım. Eşim gelsin akşam beraber teras keyfi yapalım.. Ah ah emekli olunca artık :)

Hemen fotoğraf makinemi çıkarttım Ömer abinin eline sıkıştırdım . Fotoğraf güzel de benim saçlarım ahenkle pek bir içiçe olmuş :)

Bu fotoğraf gerçekten doğal çekilmiş bir fotoğraf :) İstemdışı.. Bence diğer fotoğraflardan daha güzel olmuş :)

Nurcan Teyze bize Erik suyu getirdi :) Çok tatlı kadın ya maşallah diyor ki " al beyim erik suyunu" :) Allah bozmasın ! İnşallah ömür boyu , bizim de ilişkimiz hep bu şekilde devam eder. Amin !

Hep beraber yola koyulduk ve muhteşem Akbük denizine gelmiştik.. Akbük , Didim'e göre daha tepelik ve yüksek olduğundan yeşillik alanı bir hayli fazla..Buranın denizi tamamiyle kumdu evet yine yosunluk alanı vardı ama girdiğimiz alanın daha çok solunda kalıyordu.

Normalde çok kimse olmuyormuş ama bayram diye kalabalıktı..Gerçi halk plajı gibi de tıklım tıkışık değildi. Rahatça yüzebiliyordun. Bir sürü de balık vardı.Suya dalmadan da balıkların yanından geçtiğini görebiliyordun :)
Deniz kenarında kekler, poğaçalar , çekirdekler yenildi çaylar içildi. Bu arada Sevgilim kendini aştı yedikçe yiyordu. Bu sefer kararlıydı kilo almak istiyordu. Aramızda ki kilo farkı o kadar az ki. Beni zaten sormayın nişandan sonra bayağı kilo aldım. Herkes " kilo almışsın " diyor " evet yiyorum " diyorum :) Yediğim de abur cubur ve son zamanlarda (ramazandan önce ) yediğim cipsler beni mahvetti. Her haftasonu film -cips, film-cips duba gibi oldum.

2-3 saat kadar deniz kenarında durduk. Sonra Nurcan Teyzelerin evinin yolunu tuttuk. Yolda yine " bas gaza aşkım " şarkısını dinliyorduk.. Serhat bir de taklit yaparak şarkıyı söylüyor o kadar komik oluyordu ki :) o bitince ardından Riff Cohen -  A paris şarkısının "Ra Ra Ra " kısmını söylüyorduk. Şöyle söyleyim Simge diye bir şarkıcı var Mış Mış diye söylemiş heh işte o şarkının orjinalini söylüyorduk bayağı eğlenceli geçiyordu :)

Eh biraz ıslaktık bizde evin bahçesinde duruyorduk. Çok güzel bir ev. İnşallah böyle bir ev herkese nasip olur.

Nurcan Teyze o kadar dedi ki , akşama bizde yemek yersiniz biz ona rağmen yanımıza kıyafet almadık. Bir Ecrin bir Serhat hepimiz üstümüzdekilerle oturduk. Neyse ki sıcaktı da sıkıntı olmadı :) Ama yine de rahatsız oluyordu insan ki ben ıslak ıslak durmaktan hiç hoşlanmam..

Yemek masamız kuruldu. Çorbamız , patates köftemiz , pilavımız , karışık kızartmanız , salatamız soframızdaydı...Deniz insanı acıktırıyor gerçekten hepsini silip süpürdüm :)

Yemekler yenildi çaylar içildi. Nurcan Teyze " siz bugün Altınkum'u gezin " dedi. Şimdi biz cumartesi günü gezmeyi düşünüyorduk. Çünkü Serhat'ın Doğumgünü pazar günüydü ve biz o gün yolda olacağımızdan bir gün öncesinden pasta falan alıp öyle ufak çaplı bir kutlama yapacaktık.Teyzeyi kenara çektim " Serhatın doğumgününü kutlucaz da o yüzden bugün gidersek tekrar yarın gidemeyiz " dedim. Nurcan Teyze " Bence bugün gidin yarın bizde geliriz sizin orada kutlama yaparız " dedi.. Hep beraber konuştuk ettik derken (tabi Serhat'a çaktırmadan çünkü İstanbul'da bile bu doğumgünü muhabbetini Nurayla konuşmuştuk) hazırlanıp önce eve gittik. Hepimiz duş aldık ve yola koyulduk.

Evin olduğu yerden Altınkum arabayla bir 10-15 dakika sürmüştü. O kadar sessizliğin sakinliğin ardından Altınkum bana bayağı kalabalık geldi :) Ömer abi bile " ben kaç yıldır gelip giderim bu kadar kalabalığı daha önceden görmedim " dedi.

Sahil boyunca sıralanmış cafeler, barlar, dondurmacılar var.. Bir de incik boncuk satan esnaf :) Sahilde kumların üzerine oturmuş gençler kimisi şarkı söylüyor kimisi dinleniyor..Açıkcası pek birşey de yok ya :) Didim'e gitmişken Altınkum'a gitmedik demeyelim diye geldik bizde açıkcası..

Yine belli belirsiz bir fotoğraf :)

Dondurma aldık arabaya doğru ilerlerken Lunapark gördüm. Eğer çocuğunuz varsa bu tarafa yolunuz düşerse oraya götürebilirsiniz :) Ama eğlence arıyorsanız , çocuğunuzda yoksa buralarda ki bar'lardan birine girebilirsiniz ..

Saygılar..

1. Didim'e biz 9 yıldır gidiyoruz, polis kampı var oraya. Koyları çok güzel. Ama Altınkum'da cidden bir numara yok. gece pazarları var Didim civarında .İzmir'de yaşadıktan sonra oralar da cezbedici gelmiyor insana

1. Didim'e ilk defa gittim bizim girdiğimiz yerde denizi falan güzeldi, evin bulunduğu yerde sessiz sakin. Ama dediğim gibi Altınkum'u pek beğenmedim adını duyduk diye gittik :) İzmir'e uğradık ama maalesef gezme fırsatı bulamadık :( İzmir çevresi Çeşme , Urla v.s. çok güzel dizilerden , programlardan hep takip ediyorum.. İzmir'i gerçekten gezmek çok istiyorum. Umarım bu fırsatı bulabilirim :)
      Sevgiler..

2. Gidip geldiniz demek sagsaglim. Super super :)) Akbuk guzelmis ama ben gidememistim oraya. Altinkumu gorunce anilarim depreşti :)) sevindim ama ya cok guzel tatil olmus

1. Evet canım gidip geldik kısa sürdü ama güzeldi tadı damağımda kaldı ne yalan söyleyeyim :) Beğendim buraları. Umarım başka bir gün daha uzun gezme fırsatı bulabilirim :)

2. canımm blog adresimi değiştirdim. burdayım artık gerçi aynı blog sadece adres değiştirdim http://fokbiyigii.blogspot.com.tr/

3. kilodan mı nişanlılıktan mı tatilden mi bilmem ama güzelliğine güzellik gelmiş:)
    e durum bu olunca üzerine ahenkle dans eden saçlar olunca benim favorim belli oldu sanırım fotoğraflarda:) şimdiden aile gibi olmuşsunuz maşallah Allah daim etsin mutluluğunuzu

1. Canım ne güzel kelimeler böyle şımarıyorum valla :) tatil tamamiyle huzur demek mutluluk demek canım stressiz bir hayat olunca insanın da yüzü gülüyor :)

4. İade-i ziyaret yapayım dedim, takipteyim :)