1 Temmuz 2015 Çarşamba

Aydın / Didim'e Gidiyoruz

Fotoğraf Kaynağı : (didim.gov.tr)

Daha önceden bir post yazmıştım Tatilsiz Tatil Planı yapmak diye. O zamanlar bir tatil planımın olmadığını İstanbul'da pinekleyeceğimi yazmıştım.

Tatile gidemeyeceğimiz için pek bir surat yapıyordum Sevgilime , hani neden o kadar surat yapıyordum inanın bende bilmiyorum sonuçta onun elinde olan birşey değilki...1 yılını dolduramadığı için izin alma gibi bir durumu olmuyordu. Neyse Sevgilim baktı ki ben üzülüyorum dedi ki " Bayram da İstanbul'a yakın Ağva , Şile neresi olursa bak bakalım uygun bir yer bulursak gideriz " dedi. Tam da bu konuşmayı Nuray'la ben Ramazan'dan önceki son gün yemek yerken konuşuyorduk.. Nuray " Bulursanız söyleyin bizde geliriz " dedi. Biz bayağı bir araştırma içine girdik anlatamam size. Şile'den başladık.Otel yok zaten var olan otellerde 3 gün iki gece sadece oda kahvaltı'ya 1.500 ve üstüne istiyordu. Hani bir hafta tatil yaparım anlıcam da alt tarafı 3 gün iki gece." Eee bizde bayram'a kaldık normaldir o kadar fiyat" diye kendimizi avutuyorduk. Bir arkadaşım var tur sitesinde çalışıyor ona da sordurdum yok arkadaş hiçbiryer de adam akıllı otel , pansiyon yok. Ağva'yı hiç sormayın bende söylemiyim bir otel baktım size şöyle söyleyeyim 3 gün 2 geceye 5.000'TL fiyat istiyor ve sadece oda kahvaltı. Nuray'da " herhalde tapuyu da üstümüze yapacaklar " diyor :) Oradan buradan araştırdık kimisi Edirne / Enez diye bir yeri önerdi kimi İğneada'yı , kimisi bizi biraz daha uzaklaştırdı Amasra'ya gönderdi derken en sonunda şuna karar verdik. Nuray'ların Didim'de yazlıkları var.. Arefe gününü de eğer bayram tatilimize birleştirirsek en azından gittiğimize değer diye düşündük.. Arefe günü sabaha karşı yola çıkıp , akşamına orada iftar açıp ardından hemen denize gireriz diye düşündük..Ben Sevgilim'in izin alacağını pek düşünmüyordum. Bayram'ı zaten zar zor aldı arefe'yi hiç alamaz diyordum ki valla en çabuk o aldı izni ardından Nuray ardından da ben :) Tabi ben yıllık iznimden bir günümü düşürdüm orası da ayrı konu ..

Allah izin verirse 16-17-18-19 Temmuz tatilde olacağız :) Daha doğrusu 19'u erkenden yola çıkarız malum tatil bitiyor trafik derdi falan benlik sıkıntı yok ben bayram sonrası 1 hafta daha izinliyim.Ama Ömer abi , Nuray , Serhat onlar pazartesi günü işe başlayacaklar..

Oh be biraz da olsa kafa dinleyeceğim.. En azından hiç gitmediğim bir yere gidip , bol bol denizin , güneşin keyfini çıkaracağım..

Saygılar..

1. iğneada tüm çocukluk ve gençliğimin yazlarını geçirdiğim anılarımın çok olduğu çok sevdiğim gitmeden duramadığım yer. bayramda ordayım yine önce iğneada sonra başka tatil planları yapabiliyorum ben. bak eğer tercih etseydiniz harika klavuzluk yapabilirdim size :) iyi tatiller

1. İğneada'nın internette fotoğraflarını gördüm çok beğendim kesinlikle gitmeye , görmeye , gezmeye değer bir yer :) Fakat bayram zamanı olduğu için pansiyon fiyatlarında artış oluyordu hadi tamam okeyliyoruz bu sefer de yer bulamıyorduk..En son gitmeyelim ya diyecektim ki kısmet Didim planı ortaya çıktı. Umarım bir gün iğneadayı gezme fırsatım olur..
      Sevgiler..

2. Didim'e birlikte gitme fırsatı bulamadık henüz ama eşim daha önce orda tatil yapmış ve denizine bayılmış, yazını bekliyorum, iyi tatiller Yağmur^^

1. Canım çok teşekkürler :) Umarım sende en kısa zaman da Didim'e gitme fırsatını bulabilirsin..
      Sevgiler..

3. İyi tatiller o zaman şimdiden ... Biz de kaçış planları yapıyoruz , bakalım nerelere gideceğiz :)

1. Bayram zamanı olunca bulmak pek zor oldu Didim ilaç gibi gelecek :) Umarım siz de güzel bi tatil planı yaparsınız :)
      Sevgiler..

4. Yaaaa çok çokk güzeell yeni geldim ama şimdiden özledim bende Didim' i ya.. Boll boll eğlence diliyorumm :))

1. Teşekkür ederim canım benim şu iki hafta bir an önce geçsin de.. gerçi kısa bir tatil olacak ama olsun buna da şükür :)

5. Didim çok güzel kesinlikle özellikle Akbük'te deniz tertemiz ve Saplı Ada'yı da görmenizi tavsiye ederim.Şimdiden iyi tatiller :)

1. Çok teşekkürler :)
      Inşallah söylediğiniz yerleri gezme fırsatını bulabiliriz malum kısa bir tatil olacak aslında dolu dolu geçireceğimiz iki gün diğerleri zaten yolda geçecek.Buna da şükür diyorum :)
      Sevgiler ..

6. Merhaba. Bloğunuz çok güzel ve eğlenceli.Aydın benim en sevdiğim yerlerden biridir. Didime çok kez gittik. Bu bayram tatili sonrasında bizde aydın-muğla civarlarında olacağız. Kimbilir belki karşılaşırız:) Size şimdiden iyi gezmeler diyorum. Sevgilerle..

1. Kimbilir belki de gerçekten karşılaşabiliriz dünya küçük derler :) İstanbul'da hiç karşılaşmadığım sadece msn üzerinden konuştuğum bir arkadaşımla Altınolukta karşılaştığımı biliyorum :)