14 Nisan 2015 Salı

Canım arkadaşıma Ev ziyareti

11 Nisan Cumartesi günü Sevdiceğimin eğitimi olduğundan ve çıkışta da Üniversite arkadaşlarıyla buluşacağından evde o güzelim hava da " ama aşkım ben ne yapcam şimdi " dememle Sevgilimin " Havvaya git istersen Aşkım " demesi beni pek bir mutlu etti :)

Havvacığımın Nişan'ını ,Kına gecesini ve Nikah'ını her daim blogumda paylaşmışımdır..Lise yıllarında tanıştığım her daim yanımda olan biricik arkadaşımla 10 yılı devirmişizdir.Daha öncesinden yoğun çalışma temposundan sadece evine bir kere gitme şansı bulmuştum..Özel bir Anaokulunda çalıştığı için yeri geldiğinde cumartesi günleri dahi çalıştığından cuma günü aradığımda hiç ihtimalim yoktu " canım yarın çalışıyor musun " dedim " yok canım ne zamandır ilk defa yarın çalışmıcam stajer geldi de.Ne oldu " dedi. " Oley be. Yarın hazırlan ben geliyorum " dedim :) İkimizde pek bir sevindik..


Cumartesi günü gözümü açtığımda saat 8.30'du pek bir erken kalktım . Zaten kahvaltıya gidecektim iyi oldu. Saat 09.20 de evden çıktım taa Çengelköy'den Çekmeköy'e gittiğimde saat 10.40'dı :) yani 1 saat 20 dk yolda geçirdim. Evet yer uzak o ayrı konu ama trafik bile bu saatte vardı.Zaten dönüşte 1.30 saati bile geçirmişimdir eve vardığımda..

Havvayla bir kucaklaşma sahnesi yaşadık. "Kedin nerde " dedim. "Gel gel" dedi. Bir baktık ki kedi halının içine girmiş. Havva benden önce elektrik süpürgesini çalıştırmışta oda korkusundan halının içine girmiş. Bu kediler pek komikler..

                                 

Kahvaltı soframız hazırdı.Böreğinden , patatesine , her ne kadar poşetten daha çıkarmamış olsakta simidinden , poğaçasına , domatesinden peynirine herşey vardı.. Bir güzel sohbet muhabbet ettik bir yandan çaylarımızı yudumlayıp geniş geniş kahvaltımızı yaptık. Özlemişim valla ! Mehtap çalıştığı için gelememişti ama çok kulaklarını çınlattık hatta bir ara arayıp bayağı uzun bir süre konuştuk.

                                  

Şimdi düşündüm de o gün herşeyin fotoğrafını çekmişim bir beraber fotoğraf çektirmemişiz.
Beraber Nişan ve Nikah fotoğraflarına baktık. Nişan'ın da ki bu fotoğrafı ben almamıştım. Daha doğrusu çıkarken denk gelmedim,fotoğrafçı da gelip " hanımefendi alacak mısınız " diye göstermedi. Normalde gelip nerede olursan ol fotoğrafçılar sizi buluyor ya burada öyle bir durum olmadı =) bende fotoğrafını çekmekle yetindim..

                                          

Nikah fotoğrafında da tek benim olduğum fotoğrafı almıştım. Yine bunu almamışım :)  Ayağımda dolgu topuklu ayakkabılarım var yine de pek bir kısa kalmışım ya :)     


Sohbet muhabbet koyulaştı. Havva'nın kuzeni Nilay ablası geldi. Bende daha önceden tanıdığım için hep beraber oradan buradan konuştuk , iş güç , sevgili bir sürü şeyin dedikosunu yaptık. O sırada Havvacığım , "Osmanlı Türk Kahvesi" yaptı getirdi. Bildiğiniz Türk Kahvesinden farkı biraz daha hafif ve yumuşak güzel bir tad.. Yalnız Dibek Kahvesi'ni biliyorsanız onun gibi değil bunu söyleyeyim de bende ilk önce ona benzer birşey sanmıştım da pek alakası yok. Bu arada bu Dibek Kahvesini bir kere komşumuz şehir dışından getirmişti. Çok güzeldi bayılmıştım. Türk kahvesi ama sütlü bir tadı var. Normal bildiğiniz kahve nasıl yapılıyorsa o şekilde yapıyor. Ayrıca bir süt eklenmiyor.. Çokça kez dışardan denk geldim de aldım ama hiçbiri istediğim gibi değildi. Varsa bildiğiniz bana da iletirseniz sevinirim. İstanbul bölgesinde pek çok yerde aradım bulamadım.Bulduklarımda tırt çıktı :)

Günün sonuna gelmiştik. Saat 17.00'dı evden çıktığımda yolum uzundu akşam trafiği de vardı. Eve gitmem 1.30 saatten fazla sürdü diyebilirim. Ah İstanbul Ah ! Trafik derdin olmasa araba alıcam ama trafikte boğuşmak çok fena ya. Trafik derdi , park yeri bulma derdi. Bazen araban olunca derdinde bir hayli fazla oluyor. Ne diyeyim :)

                                                     Saygılar...


6 yorum:

  1. bende beykozda oturuyorum yaklaşık o sürelerde gidiyorum hatta daha fazla trafik çilesi çekilmez istanbulda ya bıkmışım ,ne güzel çok seneler süren bir dostun var malesef benim öyle bir dert ortağım yok olmasını çok isterdim evine gideyim kahveler içeyim sohbet muhabbet ,kıskandımmı kı ne :D şaka şaka allah daimmmmm etsin inş beraberliğinizi hep böyle gülün inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için canım :) Bir de çocukluk arkadaşım var Mehtap o bildiğin çocukluk hatta bebeklik bile diyebilirim. Zaten biz üç kız böyle sıkı fıkıyız. Eskiden evlerimiz birbirine çok yakındı şimdi uzaklaşsakta kalplerimiz bir. Arada sırada görüşüyoruz ama hiç kopmuyoruz Allah'a şükürler olsun.. Umarım hep böyle de devam etmesini diliyorum..Trafiksiz bir İstanbul düşünmek istiyorum. Ama çok zor nitekim haberlerde bile gördüm İstanbul trafiği dünya sıralamasında 1. sıradaymış.. Ne diyeyim :))
      Sevgiler..

      Sil
  2. Dibek kahvesinin sütlü olanı, normal kahvenin süt tozu eklenmiş hali oluyor sanıyorum benim aldığım da öyleydi hatta dolapta saklayın dediler heralde süttozu bozulmasın diye..onun yerine taze sütle yapmak daha sağlıklı bence...diğerleri dövme,gerçek dibek kahvesi olabilir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk kahvesini gün içinde Sütlü olarak yapıp içiyoruz şirkette :) fakat komşumuzun o getirdiği Dibek kahvesinin bir türlü tadını unutamıyorum :) bilgilendirme için teşekkürler..
      Sevgiler..

      Sil
  3. Ya acaba menengiç kahvesinden mi bahsediyosun, aklıma ilk o geldi de :)
    Yakın arkadaşım da çok aradı, nihayet bi avm de (beylikdüzü maalesef, isim vermeme gerek yok, çok uzağız diye tahmin ediyorum) hani orta kısımlarda böyle aktar tarzı organik şeyler satan yerler var ya, ordan bulmuştu. Hiç bulamazsan ben müsait olduğum bi zaman yollarım ki sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım bilemedim ki menengiç mi Dibek mi :) ben Dibek kahvesi diye duydum geçen gün şirketten bir arkadaş " Aksaray da bulabilirsin " dedi ben anadolu Yakasında olduğumdan o tarafları pek bilmiyorum her ne kadar Aksaray da doğmuş olsam da :) Anadolu Yakasında hep oturdum . Beylikdüzü gercekten bayağı bi uzak kalıyor bana da sana da :) bi araştırayım ben o taraflara da gelmek lazım aslında bir ara. Nişanlıcığımla konuşayım da :)

      Sil

Share