26 Ocak 2015 Pazartesi

Nişan Öncesinde Ailelerimiz Tanıştı

Başlığımda da belirttiğim gibi sonunda Ailelerimiz tanıştı :) Şimdi gelelim o günün detaylarına..

24 Ocak Cumartesi günü önce kalkıp şirkete gittim. Evet doğru duydunuz o günde çalıştım. Gece zaten 02.00 sularında yattım , sabahta  07.30 da kalkıp işe gittim..Bir gün önceden odalar toplandı,ütüler yapıldı,dolaplar temizlendi daha bir sürü şey..O kadar yorgundum ki işe gittiğimde tamamen bitik durumdaydım. Allahtan saat 12.30'da çıktım da evde ki işlere yardım ettim. Sadece Fatoş teyzem gelmişti o da bir gün önceden bizde kalmıştı.Bu sayede el ele verip birlikten kuvvet doğurduk ve temizlik işini 16.00'da bitirmiş olduk. Geriye yemekler kalmıştı onlar en basitiydi.Bir gün önceden pizzanın malzemelerini ben kesmiştim.Gerisini anneme bırakmıştım.Annemde hazırlayıp buzdolabına koymuştu. 


İspanyol paça pantolon , kısa topuklu bir ayakkabı, gömlek ve hırka. Hanım hanımcıktım gerçekten :) Saçlarımı da örmüştüm onlar gelmeden önce açtım. Fotoğrafta çok belli olmasa güzel duruyordu.


Daha önce ki yazımda Makarna Salatası yapacağımızı yazmıştım. Fakat son anda fikir değiştirip Patates Salatası yapalım dedik. Anneciğim'den yine lezzetli bir Patates Salatası.


Yaprak Dolması Aslı Börek 'den. Bir gün önceden siparişini vermiştim normalde eve gelmesini istemiştim.Fakat o gün çalıştığım için ben çıkışta direkt kendim aldım. Bu arada haberiniz olsun 1 Kilo 38 TL. Evet bu paraya değer mi bence değer çok lezzetliydi çünkü ben bile çok sevmediğim halde bir kaç tane birden götürdüm diyebilirim :)


Pizza'nın pişmeden önceki hali ;


                                                                Piştikten sonra ki hali.


                                                   İçeceklerimiz ..Fakat herkes çay içti.
                               Bir ara Tarık Dayı 'ya pastanın yanında Fanta İkram ettim o kadar :)

Pizza pişmeye yakındı ki Sevgilim " geliyoruz az kaldı" dedi. Bende cam dan bakıyordum ki baktım iki araba geldiler. Bu arada onlar 6 kişi geleceklerdi fakat 4 kişi oldular. Tarık Dayısı, Babası , Annesi ve Serhat. Allahtan bu gelen dayısını tanıyordum da içim rahattı. Daha doğrusu onlar gelene kadar bende heyecan yoktu. Bir baktım camdan görünce " Anne söyle geri gitsinler " diyorum. O kadar heyecanlandım ki.Babasıyla ilk kez karşılacaktım bu yüzden ne yapacağımı bilemedim. Önce kapıyı açtım bekledim , sonra salona gittim , sonra tekrar kapıya gittim. Heyecandan nereye sığacağımı bilmiyordum. En sonunda kapının orada durdum . Kayınpederim içeri girdi elini öpmek için biraz cebelleştim sonra salona geçtik. Herkes oturdu ben ayakta kaldım :) Tarık Dayı da " Yağmur otursana ayakta kaldın " dedi bende nereye oturacağımı şaşırdım en az üç yer değiştirdim en son sandalye de oturdum.Bizim aileden de Ben, Teyzem, Annem, İlhan amca ve kızı Mehveş vardı.İlhan Amca orta yolu buldu diyebilirim.Daha doğrusu o konuştu Serhat'ın babası İdris Amca cevap verdi.Hatta bir ara o filmlerde gördüğümüz gibi sessizlik oldu. Herkes birbirine baktı ve gülmeye başladı.
Yemek servisine başladık fakat onlar da aç değilmiş. Koyduk ama yiyebildiklerini yediler. Annem o kadar pizza yapmıştı hatta 2 tepsi yapmıştı.Onlar aç olmadıklarından , annem diğer pişirmediği pizza'yı çıkışta Sevgi Teyzeye verdi. " İçime dert olur lütfen alın " dedi.
Bir ara İdris Amca benden su istedi ay ben bir heyecanlandım ama neyse ki dökmeden götürebildim..

                                       

Sevgilimin aldığı pasta da bir lezzetliydi ki anlatamam. Bizim Şirketin karşısında Dilim Pastanesinden almışlar.İçinde çikolata parçacıkları ve fıstıklar vardı.. Herkes her çikolatalı pastayı yemez. Ben en çok çikolatalı pasta severim fakat bazen bazı çikolatalı pastalar da baymıyor değil. Bu ne bayması o kadar lezzetliydi ki o gün heyecandan yiyemedim ama ertesi gün tadını çıkararak yedim. Yanına da Türk Kahvesi pek bir güzel oldu :)

Sevgilim bir ara " Çok sıcak oldu " dedi. İdris Amca da " daha bu ne ki daha çok terleyeceksin " dedi :)
                                         

Sevgiliyle o güne dair sadece bir tanecik fotoğrafımız var oda bu :) Neyse akıl ettim de bir ara mutfakta yakaladım çektim yoksa hiç fotoğrafımız olmayacaktı.Zaten diğer çektiğim fotoğraflar da çok aman aman değiller farkındayım ama heyecandan anca bu kadar çekebildim :)

Kısacası çok korktuğum gibi geçmedi.Allahtan daha önceden annesi ve dayısıyla tanışmıştım da onlar da benim için sürpriz olmadı. İdris Amca 'da gayet sıcakkanlıydı..
1-1.5 saat kadar oturdular. Kapıdan çıkarken İdris Amca " Bize de bekleriz " dedi. " Tabi " dedim başka birşey de diyemedim :)

Akşam Sevgilim eve gittiğinde " Müjdemi isterim. Seni sevmişler,hanım hanımcık , oturmasını kalkmasını biliyorlar" demişler.Ay ben bir heyecanlandım bir sevindim :) Ailemi de çok sevmişler.Size birşey söyleyeyim mi benim hatırladıklarım bu kadar gerçekten insan heyecandan hiçbirşey hatırlamıyor onu anladım..

                                                            Saygılar...


12 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Güzel hatırlanası bir gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakalım sıra isteme ve söz de :)
      Sevgiler ..

      Sil
  2. Hayırlısı olsun hakkınızda inşaallahü teala.pasta ve pizzada aklım kalmadı değil :) en kısa zamanda tarifini beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için. Mutlaka Pizza'nın tarifini paylaşacağım :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Çok sevindim! Haydi Hayırlısı. Gerisi de su misali olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah bundan sonrası isteme ve söz :) Heyecanla bekliyoruz.
      Sevgiler..

      Sil
  4. Hayırlı olsun canım. İnşallah hep böyle güzel geçer her özel gününüz. Sevginiz hiç bitmesin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkürler Özlemcim..Hayırlısıyla şu sözü de bir atlatalım da :)

      Sil
  5. yaaa süpper haberler gelmeye başladıı ♥ çok çokk sevindimm canım haydi hayırlısıyla takın sözü de ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım az kaldı sayılır bende heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  6. Ne kadar samimi ve güzel bir blogunuz var :) Çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Mutlu oldum güzel yorumunuz için sağolun .

      Sil

Share